Δεν είναι μόνο όσοι έχουν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, θα πληγούν και οι καταναλωτές καθώς θα εκτιναχθούν τα έξοδα μεταφοράς, ενώ δεν αποκλείεται να επηρεαστεί και η τιμή του υγραερίου για την κίνηση.
Η εξίσωση στη διαπραγμάτευση δεν βγαίνει. Το υπουργείο αναζητά μόνο από το νέο χαράτσι μέσω αύξησης του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα τουλάχιστον 400 εκατομμύρια. Έτσι στο στόχαστρο μπαίνουν όσοι πληρώνουν λιγότερα.
Το νέο σενάριο, σύμφωνα με την εφημερίδα Αγορά, μιλάει για αύξηση του φόρου στο πετρέλαιο κίνησης. Για εξίσωση με αυτόν της βενζίνης.
Ο ειδικός φόρος σήμερα στο πετρέλαιο κίνησης είναι 330 ευρώ/χιλιόλιτρο, ενώ στη βενζίνη 670 ευρώ/χιλιόλιτρο.
Με μια πρώτη ματιά αυτή η αύξηση δεν μεταφράζεται παρά με αύξηση της λιανικής τιμής από το 1 ευρώ που είναι σήμερα στο 1,35 ευρώ που είναι η τιμή της βενζίνης και αν υπολογίσει κανείς και την αύξηση του φόρου γενικά στα καύσιμα τότε μιλάμε για λιανική τιμή στο 1,45 ευρω/λίτρο.
Αύξηση τεράστια που αναμένεται να πλήξει εκατοντάδες χιλιάδες οδηγούς αυτοκινήτων που επέλεξαν τα τελευταία πέντε χρόνια να αντικαταστήσουν το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με ένα πετρελαίου. Η αύξηση αυτή όμως θα επηρεάσει και τις μεταφορές με αποτέλεσμα να αυξηθεί μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, τόσο τα προϊόντα στο ράφι, όσο όμως και εισιτήρια κλπ.
Παράλληλα όμως εξετάζεται και επιπλέον φορολόγηση στο υγραέριο κίνησης, νέο χαράτσι και σε όσους επέλεξαν να αντικαταστήσουν τη βενζίνη με άλλο καύσιμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου